Złote Formaty

Najskuteczniejsze kampanie promocyjne

 

Oto lista finalistów w pięciu kategoriach.

1. JAROCIN – Kampania wizerunkowa wewnętrzna JAROCIN FREE.WOLNE MIASTO

2. URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Lubelskie  –  Promocja 2009-2010

3. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Turystyczna Promocja Województwa Pomorskiego

4. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Działalność promocyjna Województwa Śląskiego 2009-2010 5. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Mazury Cud Natury

1. GDAŃSK – Blog Forum Gdańsk 2010

2. KRAKÓW – Chopin w mieście

3. LUBLIN – Carnaval Sztuk – Mistrzów 2010

4. URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI – Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej „Kolory Polski” 2010

5. URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Kandydat Wszystkich Polaków

1. CZESTOCHOWA – „Good City for Good Business – zainwestuj w Częstochowie”

2. GDAŃSK – Europejski Poeta Wolności

3. GDYNIA – Navigator Gdyni

4. ŚREM – Kalendarz na rok 2011 „I love Śrem”

5. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Seria wydawnictw produktowych: „Małopolska. Zakupy z tradycją”, „Małopolska. Inspirowanie tradycją”, „Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje”

6. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO – Folder „To Mazury, nie…”

7. WODZISŁAW ŚLĄSKI – Film City LipDub Wodzisław Śląski

1. DĄBROWA GÓRNICZA – Kampania reklamowa „Dębowy Świat dla aktywnych”

2. GDAŃSK – Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska – 2010

3. KATOWICE – Kampania reklamowa „Katowice – miasto wielkich wydarzeń”

4. KRAKÓW – Kampania promocyjna Miasta Krakowa 2010 „Gołębie kręcą Kraków”

5. POZNAŃ – „Kalejdoskop” poza granicami kraju

6. RUDA ŚLĄSKA – 15 minut do miliona  –  program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej

7. URZĄD MASZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO – Wizerunkowa kampania promocyjna „Lubelskie. Chwilo trwaj”

8. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. PODLASKIEGO – Zewnętrzna kampania promocyjna Województwa Podlaskiego

9. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO – Pasjonauci polecają: Śląskie. Pozytywna energia

10. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO: To Mazury, nie…

1. GDAŃSK – Fale GDN

2. WROCŁAW – Wrocław przeciw płatnej obwodnicy

3. POZNAŃ – Poznań za pół ceny

4. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Małopolska zimą w iPhone

5. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO – Prezentacja Małopolskiego na targach ITB w Berlinie

6. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Czas na Bałtyk

Bardziej wyczerpujących  informacji o wynikach prac jury można zasięgnąć u Kariny Koziej. Tel.: 22/ 478-44-27, tel. kom.: 607-349-004, fax: 22/ 378-33-49; e-mail: kkoziej@citybell.pl

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit