Najlepsza oferta ekspozycyjna polskiego regionu

Wygrał faworyt

Dyplom to konkretny papier wartościowy

Najważniejsze jest zadowolenie klientów. To bezsporna zasada. Niemałą satysfakcję daje jednak i to, gdy profesjonalizm w działaniu budzi uznanie własnego środowiska zawodowego. Jeśli jest ono udokumentowane formą dystyngowanego dyplomu, pamiątkowej statuetki, symbolicznego medalu, pękatego pucharu. Pozwala cieszyć się nimi dłużej w szerszym gronie. Zapełnianie ścian i półek taką kolekcją w końcu powszednieje i nuży. Najlepsi w swoim fachu przyjmują z radością gratulacje oczekując mimo wszystko czegoś więcej ponad kurtuazyjne gesty. Na przykład tego, aby papierowy dyplom był swego rodzaju papierem wartościowym posiadającym rzeczywiste, wymierne pokrycie. Dyplomy wręczane trzem zwycięzcom kolejnych edycji konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej i MT Targi pn. „Najlepsza oferta ekspozycyjna  polskiego regionu”, podobnie jak w latach ubiegłych, tak i w tym roku, spełniały wszystkie te warunki. Wręczone zostały oficjalnie z zachowaniem ścisłych zasad targowej etykiety, na głównej estradzie Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska, w obecności licznie zgromadzonej, żywo reagującej publiczności. Co najważniejsze – dyplomy miały wartość dokumentu zobowiązującego organizatorów konkursu do konkretnych świadczeń na rzecz ich posiadaczy. W przyszłorocznej edycji targów „Lato” zwycięzcy otrzymają między innymi dofinansowanie do ustalonej liczby metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, bezpłatną reklamę w katalogu targowym i radiowęźle, eksponowane miejsce na reklamę w obrębie hal targowych, prezentacje oferty na portalach internetowych POT  i  targów „Lato”.

Co z tą pięćsetką?

Na koniec czujemy się zobowiązani dodać istotne wyjaśnienie. Wśród gwarnego tłumu przed estradą  nagradzającego laureatów rzęsistymi brawami zdarzały się komentarze z nutą wyczuwalnego zaskoczenia i nieskrywanych wątpliwości. Czyżby komisja konkursowa była stronnicza? Na pięciuset wystawców z wielu krajów reprezentujących różnorodność ofert, stosujących rozmaite instrumenty marketingowe, zatrudniających do obsługi stoisk wyróżniającą się stosowaniem odmiennych  środków komunikacji z klientami załogę – grono zwycięzców reprezentuje jednorodną grupę wystawców. Do pewnego stopnia zdziwienie ma podstawy. Sprecyzujmy. Nie wszyscy z obecnych mieli okazję zapoznać się z regulaminem konkursu. Określa on, że w konkursie mogli wziąć udział obecni na targach wystawcy z  regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, jednostek samorządu terytorialnego, stowarzyszeń i związków jednostek samorządu terytorialnego, centrów informacji i promocji turystycznej, regionalnych agencji promocji i/lub rozwoju turystyki oraz lokalne grupy działania. Ze swej strony, bez większego ryzyka popełnienia pomyłki w ocenie, przypuszczamy, że nawet, gdyby  do konkurencji stanęli jak jeden mąż wszyscy wystawcy, sprawa pierwszego miejsca pozostałaby bezdyskusyjna.

O najciekawszych pomysłach promocyjnych wystawców piszemy w innych tekstach Aktualności Turystycznych.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit