Poland Meetings Impact

Znamy wartość branży spotkań - Poland Meetings Impact

Badanie Poland Meetings Impact 2015 zaprezentowało ekonomiczną wartość przemysłu spotkań. Organizacja spotkań i wydarzeń w 2015 to 1 proc. PKB i wkład w gospodarkę na poziomie 26 mld zł.

Z Ukrainy do Polski pociągiem

Ponad pięćdziesiąt osób przyszło na zorganizowane przez ZO POT w Kijowie spotkanie Klubu Miłośników Polski, które odbyło się w piątek, 3 marca w kijowskiej kawiarni – księgarni „Kupidon”. Przeważali dziennikarze i przedsiębiorcy turystyczni. Powodem tak dużej frekwencji była zapewne obecność zaproszonego specjalnego gościa – Rafała Rastafińskiego, dyrektora ds. marketingu i reklamy ukraińskich kolei państwowych Ukrzaliznycia, który...

Polskie stoisko narodowe ITB 2017

Berlińskie targi ITB nieodmiennie nadają ton turystycznym wydarzeniom wystawienniczym, są miejscem, w którym spotyka się elita biznesu turystycznego. Na stoisku narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej oferty przyjazdowe prezentuje w tym roku  prezentuje 46 podmiotów, w tym 14 regiony i miasta.

POT PKP

PKP Intercity i Polska Organizacja Turystyczna partnerami

PKP Intercity rozpoczyna współpracę z Polską Organizacją Turystyczną. Partnerzy podpisali porozumienie w zakresie promocji polskiej turystyki. Wspólnym celem jest wsparcie rozwoju usług turystycznych i polskiego transportu kolejowego.

Ostatni moment, żeby przyłączyć się do ogólnopolskiej akcji

Tylko jeszcze do przyszłego wtorku, 7 marca, mogą zgłaszać się partnerzy branżowi zainteresowani udziałem w drugiej edycji ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”. Pierwsza w tym roku data w kalendarzu oznaczająca dni niższych cen usług turystycznych w wielu między innymi restauracjach, hotelach, muzeach, atrakcjach turystycznych – przypada na weekend od 31 marca do 2 kwietnia. Od połowy marca Polska Organizacja Turystyczna prowadziła będzie intensywną kampanię informacyjną zachęcającą turystów do korzystania z tańszych ofert.

Co dalej z sukcesem

Ledwie ze sceny podczas poznańskiego TourSalonu ogłoszono wyniki tegorocznej edycji konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny, w skrzynkach pocztowych dziennikarzy wyświetliły się wiadomości przesyłane przez samorządy i regionalne organizacje.

Obraz zastępuje tysiąc słów

Zmiany w nowych mediach związane z rozwojem technologii pobudzają w ludziach pasję dzielenia się informacjami. Dominuje sztuka fotografowania. Międzynarodowa społeczność, którą łączy pasja utrwalania obrazów, także związanych z turystycznymi atrakcjami – włącza się w kampanię promocyjną Polskiej Organizacji Turystycznej. Udział w niej to frajda fotografowania, możliwość sprzedaży zdjęć i szansa wygrania studolarowej nagrody za najlepsze z nich.

0certyfikaty1

Turystyczne Oskary rozdane!

Wyjątkowe miejsca na mapie turystycznej Polski zostały uhonorowane zaszczytnym certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2016 roku. Uroczystość odbyła się 17 lutego br. podczas targów Tour Salon w Poznaniu.

Weekend niskich cen w polskiej turystyce

Do końca lutego trwa przyjmowanie deklaracji udziału w ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”. Między innymi restauratorzy, hotelarze, muzea, gestorzy atrakcji turystycznych, mogą zgłaszać swój udział w drugiej edycji ogólnopolskiej akcji. W ubiegłym roku w czasie weekendu za pół ceny z usług o obniżonych cenach skorzystało ponad 60 tys. Polaków. Po raz pierwszy w tym roku klienci będą mogli zaoszczędzić, a partnerzy przedsięwzięcia prowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną skutecznie promować wybrane usługi od 31 marca do 2 kwietnia.

W Europie konkurenci, ale gdy chodzi o kraje dalekie potrafią połączyć siły

Od ponad 15 lat Polska, Czechy, Węgry i Słowacja razem tworzą ofertę turystyczną, gdy chodzi o USA, Chiny, Japonię, Indie czy inne pozaeuropejskie kraje. Wspólna promocja zwiększa atrakcyjność wszystkich państw Grupy Wyszehradzkiej - V4. Pakiet zawierający atrakcje czterech krajów jest kuszącą propozycją dla turystów, którzy decydując się na przyjazd do Europy chcą zobaczyć jak najwięcej.