Turystyka targowa

MTP ciągle można zwiedzać

W latach 90. XX w. Międzynarodowe Targi Poznańskie zmieniły swoją formułę. Wcześniej organizowały wystawy prezentujące dorobek gospodarki polskiej oraz różnych firm zagranicznych, przyciągając wiele osób, które chciały zapoznać się z nowościami w gospodarce i przemyśle. Można było wtedy zapoznać się z czasopismami marketingowymi, z materiałami promocyjnymi i atrakcyjnymi reklamówkami. Od kilkunastu lat imprezy targowe w Poznaniu dla profesjonalistów różnych branż zainteresowanych postępem technicznym stają się okazją do nawiązywania kontaktów branżowych. – W grupie 350. tys. zwiedzających w roku ubiegłym 95 procent były to osoby, które przyjechały na ściśle określone targi branżowe – mówi Iwona Kasprzak, dyrektor marketingu Międzynarodowych Targów Poznańskich. – Dzisiaj na targach szuka się kontaktów, które pomogą prowadzić firmę. Przyjeżdżają dyrektorzy marketingu, osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwach za zakupy. Poszczególne imprezy wystawiennicze coraz bardziej się specjalizują. Nawet na targi mody przyjeżdżają już niemal wyłącznie profesjonaliści.
(zr)

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit