W ramach Programu dla Europy Środkowej

Opolszczyzna słucha głosu wsi

Fragment Wystawy z Muzeum Miłośników Krasiejowa … Więcej »

W trakcie spotkań i dyskusji pojawił się również pomysł wykorzystania motywów muzycznych do wypromowania marki terenu. Ponieważ teren Doliny Stobrawy wyróżniają tradycje pszczelarskie – pomysłem na promocję marki terenu jaką jest miód jest wykorzystanie utworów Davida Sylviana z płyty „The Secrets of Beehive” (tłum: „Sekrety ula”).

Kolejnym etapem projektu „Listen to the voice of villages” jest realizacja projektów pilotażowych, które będą polegały na wdrożeniu niektórych koncepcji, które pojawiły się trakcie realizacji badań i wymiany doświadczeń między partnerami.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit