GOT - GCB zabiega o wysoki prestiż swego produktu

Umacnia się Karta Turysty „Gdańsk - Sopot - Gdynia - Plus”

23 obiekty bezpłatnie i blisko 200 rabatów

Przypomnijmy, że Karta Turysty „Gdańsk - Sopot - Gdynia - Plus” to pomysł GOT - GCB na doradzanie wczasowiczom, co można robić w Gdańsku i regionie, jak spędzić tu jeden lub kilka dni. To oferta zarówno dla singli, rodzin, dla młodych i starszych. Karta oferuje blisko 200 rabatów na różne atrakcje! - zachęca Gdańska Organizacja Turystyczna.

Z ofert Karty Turysty można ułożyć program na co najmniej kilka dni atrakcyjnego pobytu w Trójmieście i okolicach, zarówno przy dobrej, jak i gorszej pogodzie -  w sezonie i w okresie mniejszego ruchu turystycznego. Korzystają z niej turyści indywidualni, rodziny, grupy, a także turyści biznesowi. Szczegółowe informacje o Karcie Turysty oraz aktualna lista partnerów dostępne są pod adresem www.gdansk4u.pl/karta.

Karta Turysty stworzona przez GOT - GCB to propozycja blisko 220 różnorodnych ofert kulturalnych oraz rekreacyjno - rozrywkowych w Gdańsku i Regionie. W ramach oferty można bezpłatnie zwiedzać trójmiejskie muzea i ogród zoologiczny (razem 23 obiekty) w ciągu 24 lub 72 godzin od momentu aktywacji Karty. Ponadto można korzystać do 30 kwietnia 2013 roku z blisko 200 nielimitowanych rabatów (nawet do 50%), w restauracjach, hotelach, parkach rozrywki, obiektach rekreacyjnych i kulturalnych oraz SPA, m.in. w Aquaparku, Centrum U7, Teatrze Wybrzeże, Operze Bałtyckiej, Domu Do Góry Nogami w Szymbarku,  w Kaszubskim Parku Miniatur, w Muzeum Zamkowym w Malborku itp.

Karta Turysty „Gdańsk - Sopot - Gdynia - Plus”, może też służyć jako elektroniczny bilet metropolitalny uprawniający do bezpłatnego korzystania z komunikacji miejskiej (autobusy, trolejbusy, tramwaje) oraz z Szybkiej Kolei Miejskiej po całej aglomeracji gdańskiej (od Pruszcza Gdańskiego do Wejherowa). Oczywiście za to trzeba zapłacić.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.gdansk4u.pl/karta.

Warto zwrócić uwagę, jak GOT - GCB zabiega o wysoki prestiż swego produktu, czyli Karty: pozyskuje partnerów bardzo ważnych i bardzo atrakcyjnych dla wczasowiczów. Ośrodek Kultury Morskiej powstał kilka miesięcy temu, a już znalazł się w ofercie KT.

Kazimierz Netka

 

 

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit