Sześć i pół miliona euro na kampanię promocyjną warmińsko-mazurskiego

Umiejętnie sprzedać dobry produkt

Rozmowy kuluarowe

   Zaproszenie do współpracy od Warmińsko-Mazurskiej ROT trafiło już do innych regionów. Jak zapowiada jej prezes Jarosław Klimczak, wkrótce należy oczekiwać podpisania listów intencyjnych. Powodzenie idei pozwoli na racjonalne wykorzystanie środków unijnych, które znajdują się w samorządowych budżetach. Tworzenie produktów ponadregionalnych pozwoli zachować pewność, że jeśli w jednym województwie w ramach inwestycji finansowanych z funduszy unijnych dla Polski wschodniej, ścieżki rowerowe budowane będą ze wschodu na zachód, to w województwie sąsiednim nie zostaną poprowadzone z północy na południe. Obecnie zjawiska tego rodzaju nie należą do wyjątkowych.

   W-M ROT zamierza nawiązać współpracę nie tylko z najbliższymi sąsiadami, ale także z województwami odleglejszymi, z którymi łączy je uzupełniająca się oferta skierowana do tej samej grupy klientów. Dotyczy to na przykład zmotoryzowanych turystów z Niemiec, którzy nim dotrą nad mazurskie jeziora przemierzają Pomorze Zachodnie.

   - Chcąc osiągnąć sukces, jesteśmy skazani na współdziałanie – mówi prezes Jarosław Klimczak.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit