XIV Targi Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” pod honorowanym patronatem Prezesa POT

Wyjątkowe miejsce, wyjątkowa oferta

Pierwsze miejsce w konkursie   Więcej...>>

Region lubelski będący regionem partnerskim pierwszych w nowym obiekcie Targów Lato reprezentował Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki i Współpracy Zagranicznej w Urzędzie Marszałkowskim w Lublinie.

Nowa jakość imprez targowych

Wiceminister sportu i turystyki Katarzyna Sobierajska wystosowała do organizatorów i uczestników inauguracyjnych targów Lato 2009 posłanie, w którym wyraziła satysfakcję z faktu, że targi turystyki i wypoczynku po wielu latach znalazły w stolicy właściwe miejsce gwarantujące spełnienie warunków imprezy promocyjnej. „Centrum targowo-kongresowe tworzy nową jakość dla imprez targowych, która będzie bezpośrednio wpływać na wzrost liczby turystów, powodować wzrost wpływów nie tylko do budżetu państwa czy stolicy, ale też dochodów osób aktywnie zaangażowanych przy realizacji tych zadań. Nowe propozycje wystawiennicze, a także liczne atrakcje towarzyszące targom zapowiadają udany sezon turystyczny”. Minister życzyła wystawcom i zwiedzającym spełnienia oczekiwań.

Skuteczność promocji targowej nie maleje

W opinii honorowego patrona czternastej edycji warszawskich targów, prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Rafała Szmytke rekordowa liczba wystawców potwierdza, że warto było zmieniać ich miejsce. Ale o udanej imprezie decyduje coś więcej. – Standard tego najnowocześniejszego w Polsce obiektu wystawienniczego mówi sam za siebie, ale zwrócę uwagę na to, że te targi tworzą ludzie. Profesjonalizm i umiejętność stworzenia właściwej atmosfery przez organizatorów skłania wystawców do udziału w tej imprezie. Z kolei przygotowanie oferty, zaangażowanie i aktywność wystawców gwarantują wysoką frekwencję zwiedzających i zainteresowanie klientów, którzy decydują o powodzeniu imprezy targowej – przypominał prezes POT. Rosnąca popularność Targów Lato przeczy też zdaniem prezesa narodowej organizacji wynikom badań statystycznych, z których wynika, iż znaczenie tego typu narzędzi promocyjnych maleje. Praktyczne przykłady świadczą bowiem o czymś odwrotnym.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit