Tour Salon 2008
Łódzkie Regionem Partnerskim
Łódzkie Region Partnerski Tour Salon 2008 to wspólne przedsięwzięcie Międzynarodowych Targów Poznańskich, Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego, Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi oraz Urzędu Miasta w Łodzi.
„Łódzkie. Swoboda wyboru” to hasło promocyjne naszego województwa tegorocznej jesieni. Łódzkie jest regionem, w którym możliwości uprawiania turystyki aktywnej przeplatają się z bogactwem dziedzictwa kulturowego. W związku z tym chcemy się skupić na związku pomiędzy tymi dwoma formami uprawiania turystyki. Stawiamy na promocję szlaku konnego im. mjr Henryka Dobrzańskiego „Hubala”, czy szlaków kajakowych i rowerowych w naszym regionie.
Prezentacja Łodzi będzie związana z kandydaturą miasta do miana Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku, o którą zabiegamy stosując skuteczne kampanie promocyjne – mówi Kamila Szymczak, kierownik Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
Duży wkład w prezentację regionu łódzkiego na targach będą miały podmioty wystawiające się na wspólnym stoisku. Chcemy pokazać, że w naszym mieście i regionie istnieje możliwość różnorakiego spędzania wolnego czasu.
- Prezentacja regionu łódzkiego odbędzie się zgodnie z wprowadzanym obecnie do realizacji Programem Rozwoju Turystyki Województwa Łódzkiego na lata 2007-2020, który zakłada nowe formy promocji łódzkiego. Motyw wizualizacji stoiska jest nowatorski i mamy nadzieję, iż przyciągnie wizualnie wielu odwiedzających – tłumaczy Tomasz Dronka, naczelnik Wydziału Turystyki w Departamencie Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. - Na targach turystycznych Tour Salon w Poznaniu będziemy przede wszystkim regionem partnerskim. W związku z tym spoczywa na nas duży obowiązek odpowiedniej prezentacji naszej oferty.
- poprzednia
- następna »»