NOWOŚCI WYDAWNICZE
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiak • Odporność polskiej gospodarki na globalny kryzys finansowy, red. nauk. Bohdan Wyżnikiewicz • Przestrzeń turystyczna: istota, koncepcje, determinanty rozwoju / Bogdan Włodarczyk. • Bursztyn jako dobro turystyczne basenu Morza Bałtyckiego / pod. red. Janusza Hochleitnera • Podstawy technologii gastronomicznej: praca zbiorowa / pod red. S. Zalewskiego • Turystyka i rekreacja, 2008, z.1 / red. Krystyna Żelazna • Turystyka i rekreacja, 2008, z.1 / red. Krystyny Żelaznej • Turystyka w edukacji dzieci i młodzieży/ Marcin Bochenek • Informator (nie)pełnosprawnego turysty. Warszawa: Wydawnictwo PTTK „Kraj”, • Podręcznik instruktora rekreacji ruchowej: koszykówka, piłka nożna, pitka siatkowa / pod red. Zbigniewa Dziubińskiego • Rola krajoznawstwa i turystyki w życiu osób niepełnosprawnych: praca zbiorowa / oprac. red. Andrzej Stasiak, Jolanta Śledzińska • Turystyka zrównoważona i ekoturystyka / oprac. red. Alicja Gotowt-Jeziorska, Jolanta Śledzińska • Ekonomika i organizacja w gastronomii/ Bogdan Klepacki, Anna Grontkowska • Systemy informacji i rezerwacji w turystyce: ćwiczenia z przedmiotu/Wojciech Z. Chmielowski • Systemy komputerowe w zarządzaniu hotelem: ćwiczenia z przedmiotu/Wojciech Z. Chmielowski • Turystyka i polityka turystyczna a rozwój między starym a nowym paradygmatem/Marek W. Kozak • Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw/Hanna Kunachowicz • Cultural heritage as a tourism motive/ed. Mieczysław K. Leniartek • Jakość usług w pilotażu i przewodnictwie/red. Zygmunt Kruczek • Komercjalizm turystyki kulturowej / red. nauk. Mieczysław K. Leniartek
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiak, wyd.2. Warszawa: „Difin”, 2009,– 328 s, ; ISBN: 978-83-7641-026-5
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Informacja o autorze, spis treści oraz arkusz zamówieniowy: www.ksiegarnia.difin.pl
Odporność polskiej gospodarki na globalny kryzys finansowy, red. nauk. Bohdan Wyżnikiewicz - Warszawa ; Gdańsk: Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 2008. – 66 s.; tab., wykr. Opinie, Dyskusje, Analizy; ISBN 978-83-7615-019-2;
www.ibngr.edu.pl
- poprzednia
- następna »»