NOWOŚCI WYDAWNICZE

Źródło : Księgarnia internetowa Wydawnictw Akademickich i Profesjonalnych, dokument online:
http://www.waip.com.pl/index.php/waip/waip/nowosci/edukacja_regionalna_i_miedzykulturowa, data dostępu 07.07.2009
Marketing w rozwoju turystyki : praca zbiorowa
Marketing w rozwoju turystyki : praca zbiorowa / pod red. Jacka Chotkowskiego. Koszalin : Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2009.– 374 s.; Monografia, nr 161, ISSN 0239-7129
Monografia poświęcona jest omówieniu rynkowych uwarunkowań rozwoju turystyki w Polsce oraz przedstawieniu aspektów teoretycznych i wyników badań empirycznych dotyczących stosowania marketingu w usługach turystycznych. Autorami poszczególnych rozdziałów są pracownicy naukowi kilkunastu krajowych ośrodków, w tym katedr turystyki uczelni ekonomicznych. Oprócz marketingowych uwarunkowań rozwoju turystyki, w monografii zaprezentowano przykłady markowych produktów turystycznych, przedstawiono specyfikę funkcjonowania narzędzi marketingowych, w tym zwłaszcza w sektorze hotelarsko-uzdrowiskowym oraz zagadnienia finansowania przedsięwzięć turystycznych. Recenzenci: Eugeniusz Michalski, Hanna Godlewska-Majkowska