Eventy: imprezy dla firm 2009

Eventy: imprezy dla firm 2009: raport IPO 2009. Warszawa: Portal finansowy IPO.pl, 2009,– 40 s.; il., tab.
Branża eventów i konferencji wkroczyła w okres dynamicznego rozwoju. Działania nastawione na zewnątrz firmy lub do jej wewnątrz, czynią z niej ważne narzędzie promocji i plasowania marki w świadomości klientów oraz instrument w silnym stopniu wpływający na lojalność i integrację pracowników. Rosnąca wśród kierownictwa przedsiębiorstw świadomość znaczenia eventów i konferencji w realizacji tych celów prowadzi do zwiększającego się zapotrzebowania na profesjonalną organizację tego typu imprez.
Ze względu na to zróżnicowanie odbiorców oraz możliwych scenariuszy przebiegu eventu i konferencji ani kroki podjęte na etapie planowania i przygotowania, ani efekt końcowy nie wpisują się w jeden model działania. Dlatego też tak ważny jest staranny wybór firmy organizującej imprezę, by oprócz przedstawienia nieszablonowej koncepcji była również zdolna do jej sprawnej realizacji.
Przekazując w Państwa ręce raport IPO.pl dotyczący konferencji i eventów pragniemy, by stał się on dla Państwa przewodnikiem po branży, odpowiadającym na wszystkie pytania, które do tej pory pozostawały niewyjaśnione. Zapraszam do zapoznania się z raportem.
Anna Janus, Prezes Zarządu, Grupa IPO.pl
● Pobierz raport w wersji PDF, dokument online: http://www.ipo.pl/raporty/re_2009.pdf
Zawartość raportu:
● Rynek eventów w Polsce i na świecie
● Imprezy i eventy dla firm
● Komu powierzyć organizację eventu?
● Niezapomniane miejsca, czyli gdzie zorganizować wydarzenie
● Korzyści dla firmy – dlaczego warto inwestować w eventy?
● Przykładowe scenariusze Eventów
● Kto zabił?
● Turystyka biznesowa w Polsce
● Hotele i ośrodki konferencyjne
● Eventy kluczem do stworzenia relacji, które napędzą sprzedaż
● Event jako skuteczne narzędzie komunikowania rynkowego
● Incentive – nowy wymiar motywacji
Nowe trendy
● Odpowiedzialne eventy
● Baza hotelowa
● Baza firm eventowych
Źródło: Portal finansowy IPO.pl, data dostępu 28.02.2010