Psychologia eventów

Psychologia eventów / Jakub B. Bączek. Katowice: Stageman Polska, 2011,– 116 s.; ISBN: 978-83-928702-2-7
Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że najnowsza książka Jakuba B. Bączka, jest niezbędnym materiałem dla wszystkich osób pracujących w branży eventowej. Wiedza intuicyjna coraz częściej zostaje wyparta przez praktyczne informacje, poparte psychologią i innymi naukami. W tej książce spisane są dobre praktyki i dlatego warto ją polecić, a co do autora, to po raz kolejny udowadnia On, że zasługuje na miano jednego z największych fachowców polskiej animacji czasu wolnego i eventów.
Dawid Zaraziński,
Redaktor Naczelny Dziennika Turystycznego
Eventowcy w Polsce nie mają łatwego zadania jeśli poszukują literatury na temat swojej branży. Odpowiedzią na ten stan jest najnowsza książka Jakuba B. Bączka „Psychologia eventów”. W praktyczny sposób, na 116 stronach, możesz nauczyć się jak organizować eventy, żeby spełniły one oczekiwania Klientów i Odbiorców. To pierwsza tego typu publikacja na krajowym rynku - warto ją mieć! W ramach promocji wydawniczej - do każdej książki zakupionej w sklepiku firmy „Stageman Polska” dodajemy voucher o wartości 100 zł do wykorzystania na naszych szkoleniach.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, to jest to skrypt właśnie dla Ciebie. Oprócz definicji i typologii eventów, autor proponuje też czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wieloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. „Psychologia eventów” jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury skryptu nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach.
Spis treści
● Wstęp
● Wprowadzenie teoretyczne, czyli co to są eventy?
● Event – próba definicji pojęcia
● Rozwój pojęcia event w Polsce
● Rodzaje eventów
● 3 teorie, których znajomość może podnieść efektywność eventów
● Teoria pola komfortu jako klucz do sukcesu w eventach
● Teoria wizerunku jako istotny czynnik skuteczności eventowca
● Teoria kaizen w eventach
● Procedury eventowe
● Nowoczesne formy w polskiej branży eventowej
● Teambuilding
● Point games
● Incentive
● Radzenie sobie z problemami w grupach
● Mechanizmy funkcjonowania grupy
● Liderzy i autsajderzy w grupach
● Psychologiczne uwarunkowania sukcesu eventu
● Autoprezentacja animatora eventowego
● Komunikacja nieantagonizująca
● Podstawy perswazji na eventach
● Podstawy pracy z dziećmi na eventach
● Animacja czasu wolnego na ventach
● Podsumowanie
● Bibliografia autora (chronologicznie)
● Bibliografia wykorzystana i sugerowana
Zamówienia przyjmuje wydawca „Stageman Polska”:
a) mailowo na adres: pawel.cieslak@stageman.pl
b) telefonicznie: 796-666-609
c) przelew na konto z adresem do przesyłki w tytule: STAGEMAN POLSKA, Alior Bank, Nr konta: 50 2490 0005 0000 4500 5152 8012, Kwota: 37 zł (książka + przesyłka), Tytuł przelewu: KSIĄŻKA PSYCHOLOGIA
Kontakt: Paweł Cieślak, koordynator regionalny, tel.: 506-116-644, email: pawel.cieslak@stageman.pl, gg 3933545
Źródło: Stageman Polska, data dostępu 07.04.2011