Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem

Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem / Aldona Janasik, Dorota Marczuk. Warszawa: Cedetu, 2013,– 234 s.; ISBN: 978-83-7556-460-0
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności
• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
• Typologie klientów i zasady ich obsługi
• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
• Wskazówki dla menedżerów sali
• Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Korzyści z lektury tej książki odczujesz na własnej skórze i to po trzykroć. Twoi klienci wyjdą z restauracji pod wrażeniem tego, jak ich obsłużyłeś. To przełoży się na zadowolenie Twoich przełożonych, tym bardziej, że wzrost zadowolenia klientów pójdzie w parze ze wzrostem wysokości ich rachunku. Ty zaś, oprócz zebranych pochwał i satysfakcji ze świetnie wykonanej pracy, zauważysz również korzystną zmianę w wysokości po-zostawianych Ci przez klientów napiwków.”
Zamówienia realizuje księgarnia internetowa wydawcy, dokument online: http://www.cedewu.pl/produkty/profilProduktu/id/8485/, data dostępu 09.12.2012