Zeszyty naukowe, 28/2012: Turystyka biznesowa II
 
Zeszyty naukowy, 28/2012: Turystyka biznesowa II / red. nauk. Jan Fazlagić; Uczelnia Vistula. Warszawa: Uczelnia Vistula, 2012,– 136 s., il., tab., wykr. ISSN 2084-5103
Dostęp online: http://koloturystyki.vistula.edu.pl/turysyka-biznesowa-ii-zeszyt-naukowy-nr-28-2012/
Spis artykułów
 ● Magdalena Matalewska: Wizerunek i jego rola w rozwoju sektora turystycznego miast
 ● Sylwia Dudek-Mańkowska: Baza noclegowa jako czynnik rozwoju turystyki biznesowej w Polsce
 ● Sławomir Wróblewski: Wkład Polski w umacnianie konkurencyjności Europy na światowym rynku turystyki biznesowej
 ● Piotr Grabarczyk: Przystosowanie wybranych poznańskich obiektów hotelarskich do turystyki konferencyjno-kongresowej
 ● Aleksandra Sochacka: Organizowanie aukcji koni arabskich w Janowie Podlaskim jako forma turystyki biznesowej
 ● Beata Opawska: Wybrane zagadnienia turystyki motywacyjnej
 ● Krzysztof Celuch: Stowarzyszenia w przemyśle spotkań – charakterystyka
 Źródło: Koło naukowe turystyki i rekreacji [Vistula; WSTiR], data dostępu: 21.06. 2012

