Nowy portal poznaj3miasto.pl kontynuuje sukces www.shopandsee.eu
Potrójne emocje - jedno Trójmiasto

- Zaczniemy też kampanię promującą województwo pomorskie w TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TVN Warszawa i TVN Meteo - zapowiadają przedstawiciele władz samorządowych i turystycznych województwa.
Kierunek Trójmiasto
- Program wspólnej promocji Gdańska, Gdyni i Sopotu realizowany jest od końca 2007 roku - przypomina Wojciech Kreft, dyrektor Biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Wówczas zaczęto wprowadzać wspólny projekt o roboczej nazwie: trzy miasta jedna destynacja. Głównie działania te są ukierunkowane na Skandynawię, gdzie Gdańsk, Gdynia i Sopot są dobrze znane. Dzisiaj możemy poinformować o ponad 240 tysiącom odsłon portalu www.shopandsee.eu. Przede wszystkim zależało nam na pokazaniu wspólnego hasła promocyjnego dla Trójmiasta i uświadomieniu cudzoziemcom naszej destynacji, czyli kierunku do Trójmiasta - jako wspólnego dla Gdańska, Gdyni i Sopotu.
- Nieco inaczej wyglądała nasza kampania w Wielkiej Brytanii - kontynuuje dyrektor Wojciech Kreft. - Tam oparliśmy się o stolicę naszego regionu, Gdańsk. Przedstawialiśmy wizerunek Gdańska, Gdyni i Sopotu, a także województwa pomorskiego. Promocja każdego z miast miała swój motyw przewodni. Wykorzystywaliśmy między innymi najpopularniejsze brytyjskie portale internetowe. Wspólne z przewoźnikiem lotniczym Wizz Air, prowadziliśmy kampanię i w Skandynawii i na Wyspach Brytyjskich. Wszędzie zachowane zostało hasło: Gdańsk, Gdynia, Sopot - trzy miasta, jedna destynacja.
Sympatia turystów krajowych w cenie