Nowy portal poznaj3miasto.pl kontynuuje sukces www.shopandsee.eu

Potrójne emocje - jedno Trójmiasto

Trójmiasto na okładce dodatku promocyjnego w Szwecji…Więcej »

- Zaczniemy też kampanię promującą województwo pomorskie w TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TVN Warszawa i TVN Meteo - zapowiadają przedstawiciele władz samorządowych i turystycznych województwa.

Kierunek Trójmiasto

- Program wspólnej promocji Gdańska, Gdyni i Sopotu realizowany jest od końca 2007 roku - przypomina Wojciech Kreft, dyrektor Biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Wówczas zaczęto wprowadzać wspólny projekt o roboczej nazwie: trzy miasta jedna destynacja. Głównie działania te są ukierunkowane na Skandynawię, gdzie Gdańsk, Gdynia i Sopot są dobrze znane. Dzisiaj możemy poinformować o ponad 240 tysiącom odsłon portalu www.shopandsee.eu. Przede wszystkim zależało nam na pokazaniu wspólnego hasła promocyjnego dla Trójmiasta i uświadomieniu cudzoziemcom naszej destynacji, czyli kierunku do Trójmiasta - jako wspólnego dla Gdańska, Gdyni i Sopotu.

- Nieco inaczej wyglądała nasza kampania w Wielkiej Brytanii - kontynuuje dyrektor Wojciech Kreft. - Tam oparliśmy się o stolicę naszego regionu, Gdańsk. Przedstawialiśmy wizerunek Gdańska, Gdyni i Sopotu, a także województwa pomorskiego. Promocja każdego z miast miała swój motyw przewodni. Wykorzystywaliśmy między innymi najpopularniejsze brytyjskie portale internetowe. Wspólne z przewoźnikiem lotniczym Wizz Air, prowadziliśmy kampanię i w Skandynawii i na Wyspach Brytyjskich. Wszędzie zachowane zostało hasło: Gdańsk, Gdynia, Sopot - trzy miasta, jedna destynacja.

Sympatia turystów krajowych w cenie

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit