Założenia dla rozwoju turystyki
Kreowanie marki regionu
W dobie powszechnego dostępu do usług turystycznych i rosnącej pozycji turystyki w sektorze gospodarki, zrównoważony i kompleksowy rozwój turystyki w regionie to zadanie istotne nie tylko ze względu na aspekt ekonomiczny, ale również, a może przede wszystkim, na wykreowanie atrakcyjnej i dobrze kojarzonej marki regionu.
Wzrost wydatków na turystykę o 396 procent
Departament Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego podkreśla, że doceniając wagę rozwoju turystyki w regionie, planowana jest intensyfikacja promocji turystycznej regionu, wyrażająca się w następujących działaniach:
- 100 tys. wydawnictw turystycznych,
- 17 imprez targowych,
- 2 kampanie promocyjne,
- Stała współpraca z dziennikarzami i branża turystyczną (wizyty studyjne dziennikarzy, warsztaty branżowe touroperatorów, plebiscyty: „Wielkie Odkrywanie Małopolski”, „Najlepsza Stacja Narciarska w Małopolsce”, „Odys”).
Działaniom tym będzie towarzyszyć zwiększenie wydatków na turystykę do kwoty 11 194 000 zł, co oznacza, że w porównaniu do budżetu 2008 r. (2 823 360 zł) nastąpił wzrost wydatków na turystykę o 396 proc.
Filozofia myślenia
- poprzednia
- następna »»