Nowinki krakowskie
Królewskie miasto na topie
Co nowego w grodzie pod Wawelem? To pytanie zadają sobie od lat bywalcy krakowskich kawiarni, knajpek wokół rynku i na Kazimierzu, „odlotowych” pubów i elitarnych salonów.
Reklama w CNN
Wydarzeniem stała się prezentacja spotu reklamowego Krakowa w telewizji CNN. Rozpoczęta 23 lutego 2009 roku połączona została z wyświetleniem filmu „Making of ….” ukazującym kulisy prac nad spotem. W filmie tym po raz pierwszy w historii została pokazana współpraca CNN z miastem Kraków już na etapie produkcji. Spot wyświetlany będzie przez cztery tygodnie, w tym czasie wideoklip wyemitowany zostanie 139 razy w prime time, czyli czasie o najlepszej oglądalności. 65 proc. emisji skierowana została do gospodarstw domowych w krajach Europy, Bliskiego Wchodu i Afryki.
Internauci logujący się na stronie www.krakow.pl i stronie CNN obejrzą baner reklamowy Krakowa z informacją o spocie i akcjach promocyjnych. Mogą też wziąć udział w konkursie organizowanym dla pierwszych dziesięciu turystów zagranicznych, którzy po wskazaniu minimalnie dwóch lokalizacji różnych ujęć miasta przewijających się w kadrach filmu, maja szanse wygrać weekend w Krakowie. Miasto zapewnia im w nagrodę noclegi oraz Krakowską Kartę Turystyczną.
Emisja spotu przypada na okres, w którym potencjalni turyści podejmują decyzje co do wyjazdów wakacyjnych. Dowodem na to są liczne targi turystyczne i prezentacje miast organizowane, w pierwszym kwartale, w całej Europie i na innych kontynentach.
- poprzednia
- następna »»