Gdańsk Convention Bureau
Plany rozwoju i promocji turystyki biznesowej

Przygotowanie i wdrożenie produktów turystyki biznesowej
W związku z opracowanym dokumentem „Program Rozwoju Produktów Turystycznych Województwa Pomorskiego na lata 2008-2013” Gdańsk Convention Bureau zaproponowało cztery markowe produkty związane z turystyką biznesową: Konferencje w Mieście Wolności i Solidarności, Morskie Opowieści, Potyczki nie tylko rycerskie, Bursztynowa Komnata, czyli przygoda ze złotem Bałtyku. Produkty mają promować region jako atrakcyjną lokalizację dla organizacji konferencji. GCB liczy także na nawiązanie partnerstwa między podmiotami działającymi w branży i ich aktywizację.
Stworzenie profesjonalnego portalu turystycznego
Nowy portal dot. turystyki biznesowej ma zawierać m.in. wyszukiwarkę obiektów konferencyjnych, kalendarz imprez biznesowych, bazę obiektów konferencyjno- noclegowych w regionie. Portal, dzięki zwiększonej interaktywności, ma skutkować większą liczbą odwiedzin.
Wydanie materiałów promocyjnych o Regionie