Pomorskie i Zachodniopomorskie we wspólnej kampanii promocyjnej
Gorące plaże w mroźnej scenerii stoków narciarskich

Uwagę widzów śledzących telewizyjne serwisy przykuła zabawna informacja o pomysłowej akcji marketingowej „Czas na Bałtyk” skierowanej do narciarzy wypoczywających w Karpaczu i w Jurgowie.
W mroźne dni, grupa roznegliżowanych, atrakcyjnych plażowiczek pozując w scenografii oddającej atmosferę upalnej plaży nadbałtyckiej, przypomina miłośnikom szusowania po zaśnieżonych stokach południa Polski, o atrakcjach nadmorskich kurortów.
To wstęp do zaplanowanej kampanii. Przygotowano ją w wyniku porozumienia zawartego podczas ubiegłorocznych targów turystycznych Tour Salon w Poznaniu pomiędzy marszałkami i prezesami regionalnych organizacji turystycznych województw zachodniopomorskiego i pomorskiego oraz prezesem Polskiej Organizacji Turystycznej. Podpisane porozumienie zakłada współpracę w dziedzinie turystyki, a w szczególności w zakresie wspólnej promocji polskiego wybrzeża, przy czynnym udziale poszczególnych samorządów lokalnych. Do inicjatywy czynnie włączyło się 25 nadmorskich gmin i miejscowości z obu województw.
Każdy, kto do końca lutego odwiedzi nadmorską plażę na stokach w Karpaczu i Jurgowie otrzyma „beachpass” uprawniający do udziału w losowaniu pobytów na wybrzeżu. Fundatorzy nagród to między innymi Ośrodek Sandra w Pogorzelicy, ośrodek Albatros w Mielnie, Arka-Mega w Kołobrzegu, Hotel Neptun w Juracie oraz Easyjet. Wszyscy chętni mogą również zapoznać się folderem o intrygującym tytule „Bałtyk – morże dla Ciebie”.
- Pokazujemy plażę w środku zimy, żeby już dziś zaprosić turystów na letni wypoczynek nad polskie morze - mówi Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.- Podczas naszej akcji będziemy również przekonywać, że Bałtyk to idealne miejsce na relaks o każdej porze roku. Nordic Walking, kiting, windsurfin, liczne wydarzenia kulturalne i wiele atrakcyjnych zabytków, bogata oferta SPA i możliwość „wyciszenia” od codziennego zgiełku, to atuty wypoczynku nad morzem i to za atrakcyjne ceny - dodaje Waldemar Miśko, prezes Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Więcej informacji na temat akcji „Czas na Bałtyk” na stronie www.czasnabaltyk.eu.