WizzTV
Klip powie prawie wszystko

WizzAir, węgierska tania linia lotnicza, która zdecydowała nie wracać do Modlina i pozostać na warszawskim lotnisku Chopina, promuje turystyczne walory polskiej stolicy wśród swoich pasażerów.
Na kanale YouTube można obejrzeć klip zmontowany z serii sekwencji zdjęciowych ciekawych zakątków miasta. Widzów oprowadza wybraną trasą Kevin, jeden z ambasadorów WizzAir. Warszawa prezentuje się, jako miasto nowoczesne, zachowujące pamięć o własnej historii, przyjazne dla przybyszów, budzące zaciekawienie, warte odwiedzenia. Filmy podróżnicze kręcone przez budapeszteńskie studio TouristMirror i emitowane w WizzTV uwieczniają różne miasta Europy, w których lądują maszyny WizzAir. Zachęcają potencjalnych klientów do ich odwiedzenia, oczywiście korzystając z usług węgierskiej linii. Klipy umieszczane są w sieci pod adresem wizzair.com i w mediach społecznościowych, pojawiają się też na monitorach niektórych lotnisk. Do współpracy przy tworzeniu klipów zapraszane są lokalne firmy, które mogą zaznaczyć swoją obecność umieszczając reklamy. Z tego powodu filmy mogą być zabawnie mylące. W klipie poświęconym Warszawie jedyną polecaną restauracją jest restauracja azjatycka. Z drugiej strony, tak zaskakujące w przekazie okrojenie oferty gastronomicznej polskiej stolicy może podziałać motywująco na widza i skłonić go do poszerzenia informacji pochodzących z innych źródeł. WizzAir ma w planie zamówienie promocyjnych filmów podróżniczych z 95. miast, które znajdują się,w siatce połączeń. Na pokładach samolotów węgierskiego przewoźnika przylatują do Warszawy pasażerowie z 20. miast w 14. krajach.