II edycja Konkursu na najciekawsze imprezy integracyjno-motywacyjne w Krakowie i Małopolsce
Najlepsze oferty sektora MICE w nowym katalogu

Spotkania firmowe, konferencje i kongresy, które są prawdziwym motorem napędzającym ruch w turystyce przyjazdowej, nie mogą się odbyć bez towarzyszących im imprez integracyjnych o specyficznym charakterze. Często właśnie niekonwencjonalny pomysł na te imprezy, ich osadzenie w specyfice regionu oraz nawiązanie do modnych trendów, decyduje o wyborze miejsca imprezy przez organizatorów.
- Ruch turystyczny, jaki generuje tzw. sektor MICE jest tym bardziej cenny, że nie jest zależny od zjawiska sezonowości. Goście konferencji, imprez firmowych, motywacyjnych i szkoleń zapełniają bazę noclegowo-konferencyjną Małopolski również w czasie, kiedy aura nie sprzyja wyjazdom rekreacyjnym – mówi Leszek Zegzda, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej.
Z myślą o nobilitacji tego typu ofert Krakow Convention Bureau już po raz drugi organizuje Konkurs na najciekawsze oferty imprez integracyjno-motywacyjnych w Krakowie i Małopolsce. Partnerami konkursu są: MPI Poland Club i Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce. Ponadto konkurs organizowany jest przy współpracy z: Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, Małopolską Organizacją Turystyczną, Krakowską Izbą Turystyki, Małopolską Izbą Hotelarską „Gremium” oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie.
Beata Paliś, kierownik Krakow Convention Bureau informuje: - Celem konkursu jest wyłonienie najbardziej atrakcyjnych i oryginalnych ofert imprez integracyjno-motywacyjnych w Krakowie i Małopolsce. Imprezy takie służą do motywowania pracowników, partnerów, dealerów, są nagrodą za dobre wyniki. Jest to także sposób tzw. integracji wokół marki oraz jedna z metod budowy zespołów pracowniczych. Konkurs skierowany jest do przedstawicieli środowiska przedsiębiorców turystycznych zajmujących się organizowaniem pobytów integracyjno - motywacyjnych w Krakowie i na terenie województwa małopolskiego i wierzymy, że zmobilizuje to środowisko do zwrócenia większej uwagi na jakość ofert tego typu.
Najlepsze oferty wyłonione w konkursie nagrodzone zostaną poprzez umieszczenie ich w specjalnie wydanym katalogu mieszczącym propozycje imprez wraz z prezentacją potencjału Krakowa i regionu dla organizacji turystyki sektora MICE. Publikacja ta promowana będzie przez Krakow Convention Bureau wśród organizatorów turystyki biznesowej, na rynkach krajowych i zagranicznych. Zwycięskie oferty prezentowane będą min. na wszystkich imprezach targowych i prezentacjach zagranicznych, na których obecne będzie Miasto Kraków. Jak wskazuje doświadczenie z ubiegłorocznej edycji konkursu, z katalogu korzysta również wielu lokalnych hotelarzy pragnących ukazać swoim klientom potencjał możliwości tkwiących w regionie.
- Jest to już druga edycja tego konkursu. Poprzednia została wysoko oceniona przez krakowską branżę spotkań, dlatego można spodziewać się, że wkrótce zaczną napływać interesujące oferty. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa wszystkich zainteresowanych – mówi Beata Paliś.
Regulamin konkursu będzie dostępny na stronach internetowych www.convention krakow.pl i www.visit.malopolska.pl.
(e.t-m.)