Rozmowa z Krzysztofem Królem-Łęgowskim, dyrektorem Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury
Tatrzańskie Wici – po raz drugi po złoto

Aktualności Turystyczne: - W konkursie na Złoty Certyfikat POT „Tatrzańskie Wici” startowały po raz drugi zarekomendowane przez Małopolską Organizację Turystyczną. Czy coś się zmieniło od poprzedniego roku?
Krzysztof Król: - Tatrzańskie Wici to dynamicznie rozwijająca się inicjatywa, z roku na rok przybywa imprez i pomysłów. Naszą ambicją jest, aby Wici zaczynały się z początkiem lipca otwierając tym samym letni sezon turystyczny, i trwały do końca września. Byłoby to jednocześnie traktowane jako zakończenie letniego sezonu turystycznego. Ale głównym kierunkiem rozwoju pomimo ambicji nie będzie wskaźnik ilościowy, tylko jakościowy. Zwracając uwagę na bezpieczeństwo, estetykę i formę podnosimy przy każdej kolejnej edycji jakość organizowanych wydarzeń, co zapewne przyczyni się do jeszcze większego zadowolenia uczestników Tatrzańskich Wici.
- Tatrzańskie Wici to jeden z elementów składających się na bogatą ofertę turystyczną regionu Tatrzańskiego, z którą trzeba dotrzeć do potencjalnych klientów? Czy zgodzi się Pan z tym, co podają niektóre media, że Zakopane spoczęło na laurach i nie dba o turystów? Co robi Agencja, by wypromować Podhale w kraju i za granicą?
- Starostwo Tatrzańskie i Zakopane nie lekceważą spraw promowania regionu. Nasze działania są ściśle powiązane ze strategią promocyjną Polski. Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury jest znaczącym i stałym partnerem POT w działaniach promocyjnych. Bierzemy udział w najważniejszych imprezach targowych: w Berlinie, Londynie, Budapeszcie, Paryżu i Kijowie. Widać nas też na targach krajowych, choćby ostatnio w Warszawie, ale również Gdańsku, Krakowie, Katowicach. Wspieramy wszystkie akcje Małopolskiej Organizacji Turystycznej na naszym terenie, przyjmujemy dziennikarzy, pomagamy w realizacji wizyt studyjnych. Praca nad wizerunkiem naszego regionu i jego produktów trwa praktycznie cały rok.
- Jak działa Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury?
- poprzednia
- następna »»