Rozmowa z Krzysztofem Królem-Łęgowskim, dyrektorem Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury
Tatrzańskie Wici – po raz drugi po złoto
- Walka finałowa pomiędzy regionami musiała być zagorzała. Do finału przystąpili wszak najlepsi. Małopolską zmierzyła się w finale z poważnymi rywalami, jak „Oblężenie Malborka” czy „Inscenizacja Bitwy pod Grunwaldem”. Zdajemy sobie sprawę , że Opera Wrocławska, „Festiwal Malta”, „Przystanek Woodstock” czy „Tydzień Kultury Beskidzkiej” to ważne wydarzenia na mapie kultury polskiej. Ale nasze Tatrzański Wici to produkt, z którego jesteśmy naprawdę dumni i uważamy, ze zasługuje na złoto. Chcielibyśmy je zdobyć ze względu na prestiż, ale też i możliwości dalszego rozwoju produktu, w czym z pewnością pomoże Złotemu Certyfikatowi promocja o znacznej wartości ufundowana dla laureata przez POT.
- Dziękujemy za rozmowę.
Rozmawiała: Elżbieta Tomczyk-Miczka
Tatrzańskie Wici, nawiązujące do dawnych zwyczajów i obrzędów ludowych Podhala pozwalają na uczestnictwo w szeregu imprez podczas całego sezonu letniego. Są to imprezy wakacyjne, mające urozmaicić czas turystom spędzającym urlop pod Tatrami w taki sposób, by przekazać jak najwięcej wiedzy o tradycjach regionu i dziedzictwie kultury góralskiej. Otwarty charakter imprezy integruje zarówno przebywających pod Giewontem turystów z Polski i zagranicy, jak i miejscową społeczność.