Otwarty Kraków i Małopolska
Ukłon w stronę przewoźników, zachęta dla turystów

Kraków przygotował nową kampanię promocyjną. Nosi nazwę „Otwarty Kraków” i będzie popularyzowała nowe połączenia lotnicze z królewskiego miasta i je samo w miejscach, skąd na pokładach samolotów przylatywać będą turyści.
W wyniku podjętych działań powinna zwiększyć się liczba połączeń lotniczych z Krakowem i liczba pasażerów korzystających z tego środka komunikacji, a zarazem budowany będzie atrakcyjny wizerunek miasta zagranicą.
Przewoźnik otwierając nowe połączenie otrzyma 75 tys. euro na jego promocję. Miasto udostępni citylighty, billboardy i powierzchnie reklamowe dla przewoźników lotniczych oraz miejsc, z których przybywają pasażerowie. W zamian miasto oczekuje umieszczania swoich informacji reklamowych na stronach internetowych przewoźnika oraz w jego materiałach pokładowych. W ramach „Otwartego Krakowa” planowane są również przedsięwzięcia promocyjne miasta w miejscach, z którymi zostanie ono skomunikowane dzięki nowym połączeniom. Na ich realizacje przeznaczone zostanie 1,5 mln zł. W podobny sposób Urząd Marszałkowski zamierza promować całe województwo