Priorytety strategii promocyjnej MOT
Najważniejsi są narciarze i smakosze
- Turystyka zimowa i kulinarna to dla Małopolskiej Organizacji Turystycznej główne obszary koncentracji promocji regionu w latach 2008-2010 – mówi prezes MOT Jan Wieczorkowski. - Takie priorytety narzuca potencjał regionu. Widoczny rozwój sektora biznesu narciarskiego, wraz z towarzyszącą mu gastronomią, rozumianego jako element promocji regionu i rozumiejącego potrzebę tej promocji, sprzyja tym działaniom.
W tym roku dla potrzeb informacji o stacjach i stokach powstał w MOT portal narciarski Do Małopolski - www.domalopolski.pl, w wersjach językowych polskiej i angielskiej. Prosty i klarowny, zawiera najważniejsze dane i parametry oraz przekierowuje bezpośrednio na strony stacji narciarskich.
Stacje narciarskie w zimie…
Promocja zimowa to ciąg konsekwentnych działań MOT. Na pierwszym miejscu widoczne są śledzone przez tysiące odbiorców coroczne edycje plebiscytu „Najlepsza Stacja Narciarska” oraz tworzone w koprodukcji z krakowskim oddziałem TVP odcinki magazynu „Ślizg”. Wielką popularność zdobyło wprowadzone przed rokiem uroczyste „Otwarcia sezonu zimowego w Małopolsce” oraz tegoroczna konferencja „Rozwój stacji narciarskich i turystycznych”, z udziałem podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Katarzyny Sobierajskiej, w stacji Witów-ski, która była gospodarzem inauguracji sezonu zimowego 2009.
Te spektakularne akcje prowadzone są wespół ze stałymi partnerami MOT: Gazetą Krakowską, TVP - Oddział Kraków, Radiem Kraków Małopolska, przy udziale Marszałka Województwa Małopolskiego. Towarzyszą im działania promocyjne MOT: wydawane informatory, płyty CD, mapy, promocje na targach. Bliska współpraca z magazynem „Narciarski Biznes” oraz wizyty studyjne dziennikarzy i ekip telewizyjnych owocują wieloma materiałami prasowymi, bo też nie ma takiego, co nie uległby urokowi małopolskiej zimy.
- poprzednia
- następna »»