Do 21 mln odbiorców ma dotrzeć kampania promująca Polskę na zimę
Polska na zimę, klimatycznie i bajecznie – tak POT zachęca mieszkańców Ukrainy, Rosji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii i Skandynawii do przyjazdu do Polski. 12 grudnia nasze reklamy pojawiły się już na ponad 70 autobusach w Oslo. Od 19 grudnia takie autobusy jeżdżą także w Moskwie, a w kolejnych dniach na ulice Berlina, Amsterdamu i Londynu w sumie wyjedzie 155 taksówek z reklamą Polski.
Z zaproszeniem do Polski zetkną się także pasażerowie głównej linii metra w Kijowie. Planowany zasięg kampanii to 21 mln odbiorców. Reklama na środkach komunikacji wspomagana jest także działaniami w mediach, na przykład w moskiewskim radio Relax czy popularnym w Londynie Radio Jazz.fm.
W dostępnym na terenie Ukrainy miesięczniku dla kobiet „Natali” w grudniu pojawi się, poświęcona feriom zimowym w Polsce, całostronicowa reklama. Artykuł na trzy strony ze zdjęciami opowiada, że zimowy wypoczynek w Polsce to nie tylko narty ale także wyprawa do Krakowa, świetna kuchnia, wody mineralne i sanatoria. Opisuje atrakcje Zakopanego (i okolic), Krakowa, Krynicy i Szczawnicy.
Na głównym lotnisku w Kijowie na Międzynarodowym Porcie Lotniczym Boryspol, w hali przylotów pasażerów zachęca do przylotu do Polski wielkoformatowa reklama pokazująca nie tylko atrakcje zimowe ale także bożonarodzeniowe tradycje, kulinaria, odświętne miasta i noworoczne dekoracje. To pierwsza kampania tzw. zimowa, która akcentuje potencjał Polski, jako miejsca, w którym można ciekawie spędzić czas w miesiącach zimowych i prezentuje kompleksową ofertę wypoczynku zimowego.
Źródło: www pot.gov.pl