Inauguracja kampanii POT we Francji

Minister sportu i turystyki Witold Bańka podkreślił istotne znaczenie promocji polskiej turystyki na świecie

16 czerwca, w dniu meczu Polska-Niemcy na Stade de France w Paryżu, odbyła się uroczysta inauguracja kampanii promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej we Francji, która potrwa do 10 lipca i jest związana z trwającymi Mistrzostwami Europy w piłce nożnej.

Początek tej kampanii nastąpił w ambasadzie polskiej Hôtel de Monaco. Na konferencji prasowej wystąpił minister sportu i turystyki Witold Bańka, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej dr Wojciech Fedyk, a także wiceprezes POT dr Bartłomiej Walas. Przybyłych dziennikarzy oraz licznych gości  reprezentujących środowiska biznesu, polityki, turystyki i kultury, przywitał ambasador Andrzej Byrt. W trakcie spotkania był obecny wicepremier i mister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Piotr Gliński. Minister sportu i turystyki, w swoim wystąpieniu skupił się na pryncypiach promocji polskiej turystyki na świecie, w tym we Francji, uwzględniając ważny kontekst sportowy jakim są mistrzstwa. Z kolei prezes POT dr Wojciech Fedyk postawił wysoko poprzeczkę i powiedział, że wzrost liczby turystów o kolejne miliony w perspektywie kilku lat jest w naszym wspólnym zasięgu. - 20 mln turystów w 2020 roku to duże wyzwanie, ale nie niemożliwe przy współpracy i współdziałaniu wszystkich zainteresowanych rozwojem polskiej turystyki - powiedział prezes Fedyk. Podsumowania działań promocyjnych we Francji od czasów znanej kampanii hydraulika do współczesności, dokonał prezes Bartłomiej Walas. W programie wieczoru nie mogło zabraknąć promocyjnych gadżetów odnieszących się  doPrezes Polskiej Organizacji Turystycznej dr Wojciech Fedyk nakreślił perspektywy turystyki przyjazdowej do Polski wydarzeń sportowych. Przedsmak piłkarskich emocji dało losowanie koszulki piłkarskiej z podpisami reprezentantów polskiej jedenastki grających na Euro 2016. Konkurs prowadziła Miss Polski Magdalena Bieńkowska.

Wielkim powodzeniem cieszyły się pokazy kulinarne kreatora smaku Michała Bałazy, a także truskawki, które pojawiły się w salach ambasady dzięki wsparciu Ministerstwa Rolnictwa. Truskawki od soboty będą rozdawane przed polskim pawilonem na Place de l’Europe. Część artystyczną zamknęła swoim koncertem Anna Korbińska, piosenkarka mieszkająca na stałe w Paryżu. Wieczór zakończyło wspólne kibicowanie, mecz Polska-Niemcy oglądało w polskiej ambasadzie ponad 300 osób.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit
Szanowni Państwo,
portal www.aktualnościturystyczne.pl nie będzie już aktualizowany. Ciekawe
i świeże informacje z branży turystycznej znajdą Państwo na naszych pozostałych serwisach lub w newsletterze, do którego subskrypcji serdecznie zachęcamy!