Polska – Feel Invited w CNN
Kampania POT w trakcie kampanii prezydenckiej

Elektryzujący, dynamiczny, dowcipny, pełen szybkich zwrotów akcji. Wybijający się w telewizyjnych blokach reklamowych. Bijący rekordy popularności wśród internautów. Klip filmowy Polska – Feel Invited od połowy października do pierwszych dni grudnia emitowany jest w CNN.
Polska Organizacja Turystyczna podpisała umowę na emisję klipu na antenie tej renomowanej stacji telewizyjnej. Ten pogodny w wyrazie i optymistyczny w intencjach twórców film, zmontowano w dwóch wersjach. Krótszej dziesięciosekundowej, i dłuższej, zajmującej uwagę widza przez pół minuty. Wariant zwięzły pojawia się na ekranie przed prognozą pogody. W sumie prawie 300 razy. Pełnometrażowa wersja ma mniej wydań, ponad dwieście dwadzieścia. Połowa z nich emitowana jest w tak zwanym Prime Time. Termin emisji przypada na okres wzrostu zainteresowania telewidzów kanałami informacyjnymi, do których należy CNN. W tym czasie w Stanach Zjednoczonych rozstrzygają się wyniki kampanii prezydenckiej.
Pomimo, że klip jest dobrze znany wszystkim czytającym Aktualności Turystyczne, nie zaszkodzi dla poprawy nastroju kliknąć i raz jeszcze spojrzeć na ten wielokrotnie nagradzany, marketingowy szlagier ekranowy.