Kampania #SharePoland, czyli ŚDM w social media

post 440x200 logo 04 2

Do Polski już przyjeżdżają młodzi pielgrzymi na Światowe Dni Młodzieży. To okazja, by za pośrednictwem mediów społecznościowych - wydaje się dziś niezbędnych do życia już nie tylko młodym turystom – zachęcić do dzielenia się swoimi wrażeniami oraz oczywiście zdjęciami.

Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej i Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej #SharePoland, która rozpoczęła się 18 lipca i potrwa do 7 sierpnia bazuje na naturalnej potrzebie użytkowników social media do relacjonowania, wręcz na bieżąco jak w snapchat, wydarzeń ze swojego życia. Pobyt w innym kraju, udział w masowych wydarzeniach bardzo sprzyja tej skłonności i to właśnie wykorzystują organizatorzy #SharePoland. Specyfika mediów społecznościowych sprzyja tworzeniu w sieci grup, których aktywność powoduje, że informacja dociera, do coraz szerszego kręgu odbiorców.

- Zapraszamy wszystkich do udziału w konkursie, w którym można wygrać bardzo atrakcyjne nagrody, w tym 7-dniowy pobyt w Wielkopolsce wraz z biletami lotniczymi w obie strony dla 2 osób, profesjonalny aparat fotograficzny i kamerę GoPro – mówi Magdalena Ragus, dyrektor Departamentu e-Informacji w POT.

Zasada Konkursu jest prosta. Wystarczy zrobić zdjęcie z Polski lub nakręcić max. 1-minutowy film i opublikować na swoim profilu na Twitterze lub Instagramie z hashtagiem #SharePoland.

Komunikacja o konkursie odbywa się z wykorzystaniem specjalnie przygotowanych kreacji zawierających zdjęcia/filmy oraz copy (call to action) w językach: angielskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, francuskim. Dlaczego akurat te języki? Bo kierujemy komunikację przede wszystkim do obywateli krajów, z których przyjedzie najwięcej pielgrzymów.

Ponadto na FB, Instagram, Twitter będą pojawiały się posty zachęcające do wzięcia udziału w konkursie, głosowania na nadesłane prace oraz z informacją i przekierowaniem na stronę konkursu www.share.poland.travel

Regionem partnerskim kampanii jest Wielkopolska Organizacja Turystyczna, która przekazała część nagrody głównej - 7-dniowy pobyt w Wielkopolsce dla dwóch osób.Nagrody w konkursie:

1) 7 -dniowy pobyt objazdowy po Wielkopolsce wraz z biletami lotniczymi w obie strony dla 2 osób z dowolnego miasta europejskiego posiadającego bezpośrednie połączenie do Poznania i z powrotem.

2) Aparat fotograficzny Nikon D5500 z obiektywem Nikkor AF-S DX 18-140 mm f/3.5-5.6G ED VR.

3) Kamera GoPro Hero 4 Black.

ZAPRASZAMY na: https://share.poland.travel/

 Więcej informacji: https://share.poland.travel/

baner sharepoland en nologo 958x375

 Zobacz clip (wersja angielska)

sharePoland19

 Zobacz clip (wersja polska)

sharePoland19

 

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit
Szanowni Państwo,
portal www.aktualnościturystyczne.pl nie będzie już aktualizowany. Ciekawe
i świeże informacje z branży turystycznej znajdą Państwo na naszych pozostałych serwisach lub w newsletterze, do którego subskrypcji serdecznie zachęcamy!