W TV i Internecie
Kolejna kampania Polski w CNN

W CNN emitowany będzie program The New Poland poświecony pierwszym wolnym wyborom w Polsce 4 czerwca.
Na program złożą się relacje na żywo z Polski i reportaże przygotowane przez korespondentów CNN, w których zostaną pokazane zmiany, jakie zaszły w Polsce po 1989 roku, między innymi w filmie dokumentalnym pt. „Autumn of Change”. Programowi będzie towarzyszyła kampania reklamowa, którą wykupiło w CNN Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Na antenie CNN ukażą się wideoklipy reklamowe, reklamy umieszczone zostaną też na stronie internetowej tej stacji. Kampanię wzmocni czas reklamowy, który wykupiło pięć miast: Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk i Poznań. Wideoklipy obejrzy prawie 150 mln rodzin, telewidzowie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Uzupełnieniem będzie kampania w Internecie na stronach CNN (CNN.com/international, CNN.com i CNNmoney.com), na których przez 18 tygodni prezentowane mają być reklamy na wideo oraz w formie banerów. Warszawa będzie się reklamować w Europie Zachodniej i Wschodniej, a Kraków dodatkowo jeszcze w Stanach Zjednoczonych.
W czerwcu widzowie CNN obejrzą Kraków na ekranach swoich odbiorników po raz drugi. Pierwszy raz miasto wykupiło czas antenowy tej stacji w zimie tego roku. Film o Krakowie emitowany był wówczas przez miesiąc. Kolejną kampanię reklamową w CNN Kraków zaplanował na wrzesień. Będzie skierowana zarówno do turystów, jak i do biznesmenów. Fabuła wideoklipu opisuje emocje pary angielskich biznesmenów, którzy przyjechali do pod Wawel na konferencję, i tak im miasto przypadło do gustu, że nie mają ochoty wyjeżdżać.