Polskie stoisko narodowe ITB 2017

Berlińskie targi ITB nieodmiennie nadają ton turystycznym wydarzeniom wystawienniczym, są miejscem, w którym spotyka się elita biznesu turystycznego. Na stoisku narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej oferty przyjazdowe prezentuje w tym roku  prezentuje 46 podmiotów, w tym 14 regiony i miasta.

Stoisko POT zaaranżowane zostało nowocześnie. Goście targowi bez trudu odczytują wizualną symbolikę marketingowego przekazu. Nacisk położony został na trzy dziedziny turystyki, które stanowią wiodący motyw działań promocyjnych realizowanych przez POT w roku 2017. Turystyka kulturowa z uwzględnieniem miast zamków i pałaców; turystyka aktywna – rowerowa; turystyka aktywna specjalistyczna – związana z usługami medycznymi, wellness i spa. Sprawdza się podział na czytelne strefy tematyczne dostosowane do oczekiwań indywidualnych klientów i publiczności odwiedzjącej targi oraz wymagań branżowych spotkań konferencyjnych i biznesowych. W sposób wyraźny wyodrębniona została strefa Green Velo, sugestywnie zapraszająca do aktywnego wypoczynku przemierzając szlaki rowerowe. Można poczuć jego namiastkę w części centralnej stoiska, przez które przebiega fragment ścieżki rowerowej z typowymi dla tras oznaczeniami. Zainteresowanie targowych gości turystyką rowerową w Polsce wzrasta w trakcie akrobatycznych popisów na jednośladzie jednej z gwiazd ITB, popularnego w wielu krajach Kristiana Herby, pięciokrotnego laureata księgi rekordów Guinnessa. Osobnym fragmentem stoiska są propozycje turystyki wiejskiej prezentowane wspólnie z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, promocja polskiej lokalnej żywności, a także wyrobów o utrwalonej marce, na przykład artystycznej ceramiki bolesławieckiej.

Ważnym wydarzeniem branżowym na stoisku narodowym była prezentacja dla grupy kilkudziesięciu niemieckich touroperatorów, którzy osiągają najlepsze efekty w sprzedaży usług polskiej oferty turystycznej. Po części teoretycznej uczestnicy wyruszyli w podróż szlakiem polskich zamków i pałaców Dolnego Śląska, polecanych w niemieckich katalogach w popularnym dziale Schlafen wie die Grafen. To istotny element biznesu. Z statystyk wynika, że przeszło 60 proc. niemieckich sprzedawców poleca niemieckim klientom polskie produkty, czerpiąc o nich powierzchowną wiedzę zawartą w ulotkach, standardowych informatorach i wydawnictwach. Praktyka dowodzi, że efektywność sprzedaży kilkukrotnie wzrasta, gdy sprzedający wie, o czym mówi, bo osobiście poznał zakres, szczegóły i specyfikę oferty. Linie lotnicze zapewnią również szybką komunikację pomiędzy Berlinem i Wrocławiem podczas The World Games Wrocław 2017. Dziesiąte Światowe Igrzyska Sportów Nieolimpijskich organizowane są w Polsce po raz pierwszy. Weźmie w nich udział ponad 3,5 tys. sportowców z stu krajów, którzy rywalizować będą w trzydziestu dyscyplinach sportowych. Ceremonia otwarcia odbędzie się na stadionie Wrocław mieszczącym czterdziestotysięczną widownię. Prezentacjom towarzyszą rozmowy biznesowe, które kontynuowane są zwyczajowo przy stołach degustacyjnych z kulinariami polskich regionów. W czwartek goście polskiego stoiska narodowego uczestniczą po raz pierwszy w tak zwanej happy hour, kiedy klienci mogą liczyć na wyjątkowe rabaty, bonusy i prezenty ufundowane przez wystawców. Liczną pulę nagród przygotowano dla uczestników biorących udział w konkursach, które kodują w świadomości uczestników treść marketingową, na przykład wiedzę dotyczącą szlaków rowerowych Green Velo. W podobny sposób przekazują informacje quizy dla entuzjastów świata cyfrowego. Na stoisku POT mogą się do niego przenieść nakładając google VR. Pozwalają one użytkownikom oglądać zdjęcia i filmy dające złudzenie przestrzeni w 360 stopniach. Ruch głowy zmienia kąt widzenia. Pytania zadawane w quizie utrwalają kojarzenie miejsc i nazw atrakcji turystycznych.

Wszyscy zainteresowani wydarzeniami na stoisku narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej, będą mogli je śledzić dzień po dniu na ekranach komputerów. Przekaz zapewni, podobnie jak w roku ubiegłym, zespół redakcyjny studia internetowej TV. Transmisja 9 marca w godzinach 11.30 -13.30 pod adresem www.interior.net.pl

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit
Szanowni Państwo,
portal www.aktualnościturystyczne.pl nie będzie już aktualizowany. Ciekawe
i świeże informacje z branży turystycznej znajdą Państwo na naszych pozostałych serwisach lub w newsletterze, do którego subskrypcji serdecznie zachęcamy!