POT zaprasza na targi TC Touristik & Caravaning w Lipsku
Polska Organizacja Turystyczna organizuje stoisko promocyjne na targach TC Touristik & Caravaning Leipzig. Wydarzenie organizowane jest w dniach 22-26 listopada w Lipsku.
Oryginalna bryła szklanej hali targowej w Lipsku przyciąga wzrok już z daleka. Najstarszy ośrodek targowy po raz kolejny gościć będzie gościć wystawców i odwiedzających na targach poświęconych turystyce, caravaningowi i rowerach.
TC Touristik & Caravaning Leipzig to targi typowo konsumenckie. To też wiodąca i największa impreza turystyczna dla mieszkańców środkowych Niemiec. Prezentacja ofert turystycznych, turystyki aktywnej (rowerowej, wędrownej), kulturowej, Wellness & SPA oraz campingu i caravaningu połączona jest ze sprzedażą sprzętu potrzebnego do caravaningu oraz turystyki rowerowej.
Z danych organizatora wynika, że z osób, które odwiedziły targi w ubiegłym roku 95 proc. zamierza to zrobić ponownie w tym roku, a prawie 70 proc. potwierdziło, że dokonuje rezerwacji na stoiskach. Zachęcającą do udziału w targach może też być informacja o dochodach odwiedzających. Ponad 47 proc. zarabia 2,6 tys. euro miesięcznie, a ok. 21 proc. ponad 3,6 tys. euro.
W 2016 roku w targach wzięło udział 600 wystawców z 18 krajów, a stoiska odwiedziło około 60 000 gości.
W ubiegłym roku Polska Organizacja Turystyczna również aktywnie uczestniczyła w imprezie. Nasz kraj reprezentowali: Uzdrowisko Świnoujście, Uzdrowisko Kołobrzeg, wydawnictwo Targowe ABC, Hotel Buczyński Medical & Spa ze Świeradowa Zdroju, Biuro Podróży POL REISEN, Hotel Blue Mountain ze Szklarskiej Poręby, Hotel Osada Śnieżka z Łomnicy, Hotel Artur z Karpacza, Hotel Zamek Karnity z Miłomłyna, Biuro Podróży Carpe Diem z Görlitz oraz Interferie.
Niezwykle popularne okazały się oferty turystyki kulturowej, rejsy po Mazurach na pokładzie jedynego w kraju statku hotelowego Classic Lady czy wyjazdy nad jeziora i morze. Niemieccy zwiedzający zwracali również szczególną uwagę na pobyty w największych polskich miastach, np. Warszawie, Krakowie, Wrocławiu czy Trójmieście, pasmach górskich: Karkonoszach czy Bieszczadach oraz tradycyjnie nad Bałtykiem i Mazurach.
Coraz większym zainteresowaniem z roku na rok cieszą się także oferty salonów Spa w hotelach i uzdrowiskach. Seniorzy pytali również o możliwości i oferty pobytów uzdrowiskowe, chwaląc sobie wysoką jakość zabiegów i niższe niż w sanatoriach niemieckich ceny. Popularnością cieszyły się również stoiska z polską żywnością – serami, wędlinami i słodyczami.
Źródło: własne; fot. materiały prasowe