Konkursy
Świat biznesu głosował na LOT

Brytyjski magazyn „Business Traveller” przeprowadził sondaż oceniający standard obsługi pasażerów świadczonej przez przewoźników lotniczych. Największą liczbę głosów w kategorii najlepsze linie lotnicze Europy Środkowo-Wschodniej, czytelnicy czasopisma, do których należą podróżujący ludzie świata biznesu, oddali na Polskie Linie Lotnicze LOT.
Biuro PR i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT informuje, że uroczystość wręczenia statuetek odbyła się 17 września w londyńskim Royal Garden Hotel, a nagrodę w imieniu przewoźnika odebrał prezes LOT Marcin Piróg. Czytelnicy „Business Traveller” ukazującego się w Wielkiej Brytanii od roku 1976, po raz pierwszy przyznali nagrodę polskim liniom lotniczym w 1998 roku. PLL LOT może się poszczycić nagrodami przyznawanymi przez czytelników także innych czasopism, między innymi magazynu „Global Traveler”, amerykańskiej edycji „Business Traveller” czy Reader’s Digest. - Cieszę się, że nasi pasażerowie dostrzegają i doceniają zmiany zachodzące w LOT. W ciągu ostatnich miesięcy wypracowaliśmy wysokiej klasy standard obsługi pasażerów nie tylko na pokładach naszych samolotów, ale także na lotnisku Chopina w Warszawie, który jest naszym hub’em. Wprowadziliśmy wiele rozwiązań, aby nasi pasażerowie mieli jak najbardziej komfortową podróż – powiedział Marcin Piróg, prezes Zarządu PLL LOT S.A.
Magazyn „Business Traveller” to jeden z ważniejszych magazynów na rynku brytyjskim. Skierowany jest przede wszystkim do osób podróżujących klasą biznes. Wśród czytelników znajdują się między innymi przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy, a także eksperci z branży finansowej i turystycznej.