Rok 2010 - kulminacja działań w ramach Turystycznej Kampanii Promocyjnej Województwa Pomorskiego
W kolejnych latach PROT we współpracy z Samorządem Województwa Pomorskiego, jak i dzięki pozyskanemu współfinansowaniu ze środków unijnych będzie w stanie zrealizować szereg inicjatyw ukierunkowanych na promocję i rozwój turystyki w regionie pomorskim.
Przez zakupy do serca turysty
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna uruchomiła w ubiegłym roku anglojęzyczny portal dla turystów, w ramach którego trzy główne miasta regionu oraz Samorząd Województwa Pomorskiego postawiły na wspólną promocję pod hasłem „Gdańsk, Gdynia, Sopot - three cities - one destination”.
Plany rozwoju i promocji turystyki biznesowej
Czym jest turystyka biznesowa? To dyscyplina bardzo złożona, określającą wszystkie podróże służbowe/w interesach indywidualne i grupowe, a więc turystykę kongresową, konferencyjną, udział w targach, spotkania motywacyjne tzw. incentives.
Produkty turystyczne świadczą o nas
Województwo pomorskie swoją pozycję zawdzięcza silnym, niezwykle prężnie prosperującym 23 lokalnym organizacjom turystycznym, jak i fundacjom czy stowarzyszeniom.
Pomorze chętnie odwiedzane !!!
Z badań przeprowadzonych przez Instytut Turystyki na zlecenie Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego wynika, że region postrzegany jest przez Polaków jako miejsce atrakcyjne i kojarzone jednoznacznie z wypoczynkiem i rekreacją.
Pomorskie Szlaki Kulturowe
Zapraszamy Państwa na wędrówkę po kulturowych szlakach Pomorza. Nasza propozycja to pięć najciekawszych, przenikających się szlaków turystycznych.
Najlepsze produkty turystyczne Pomorza
Miło nam poinformować, że w latach 2003-2008 aż dziesięć produktów turystycznych Pomorza otrzymało Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej dla najlepszych produktów turystycznych w danych latach. Były to: • w 2003 r. - Jarmark św. Dominika; Zamek w Gniewie - Podróż w Przeszłość; Zabytkowy kompleks pocysterski w Pelplinie • w 2004 r. - Mistrzostwa Świata w Poławianiu Bursztynu „Jantar 2004”; Wycieczka tematyczna po Słowińskim Parku Narodowym - przygoda, historia i przyroda; Gdynia Sailing Days - Regaty Pucharu Świata w Klasach Olimpijskich • w 2005 r. - Oblężenie Malborka • w 2006 r. - Dni Rybaka • w 2007 r. - Zamek w Gniewie – „Vivat Vasa” – Inscenizacja Bitwy Dwóch Wazów • w 2008 r. - Centrum Edukacji i Promocji Regionu Szymbark.
Głosujemy na „Top 5” Małopolski
Trzecia runda głosowania na portalu narodowym www.polska.travel.pl. Internauci wybierają największe atrakcje turystyczne polskich regionów. W dwóch pierwszych turach konkursowego sondażu oddawano głosy na „Top 5" województwa śląskiego i opolskiego. Przez najbliższe dwa tygodnie głosujemy na jedną z pięciu reprezentatywnych propozycji Małopolski.
Głosujemy na „Top 5” regionu łódzkiego
Rozpoczęła się kolejna runda głosowania na portalu narodowym www.polska.travel. Internauci wybierają największe atrakcje turystyczne polskich regionów. Za nami trzy tury konkursowego sondażu „Top 5". O głosy internautów ubiegały się województwa śląskie, opolskie i małopolskie. Przez najbliższe dwa tygodnie, do 31 lipca, głosujemy na jedną z pięciu reprezentatywnych propozycji regionu łódzkiego.